Project: Reisbureau Vice Versa

Door het wegvallen van een samenwerking was Reisbureau Vice Versa een stuk omzet kwijtgeraakt. Doelstelling was om binnen drie jaar terug te zijn op het oude niveau. Na een MarketingChallenge met de MarketingCirkel Limburg koos Vice Versa voor een begeleiding voor langere termijn. In deze periode hebben we alle variabelen geoptimaliseerd en daardoor de merkbekendheid en het imago verbeterd. Immers, de ketting is net zo sterk als de zwakste schakel. Nu, nog geen twee jaar later, heeft Vice Versa het oude omzetniveau weer nagenoeg bereikt. Bovendien werd het reisbureau verkozen tot Limburgs reisbureau van het jaar 2013 en eindigde het in de landelijke competitie op een succesvolle derde plaats. Eén grote prestatie voor een sterk regionaal opererend reisbureau! Quote van een zeer tevreden Maja Kateman, directeur Vice Versa: "In een tijd met grote veranderingen in koopstromen, recessie en de boekingsmogelijkheden via Internet en social media, is het van groot belang je te onderscheiden en meerwaarde en zekerheid te bieden voor de consument".