Social Media

Social media: eerst sociaal zijn, dan sales

We weten het ondertussen: social media is een blijvertje. Maar nog niet iedereen kent de regels die je moet volgen om als bedrijf succesvol te zijn op dit online medium. Wij gelukkig wel. En we delen ze graag met je. Belangrijkste succesfactor: zet op social media je zendmodus uit. Vandaag moet jouw lezer deze aanbieding zien. Morgen moet hij dit persbericht lezen. Ho. Stop. Hij of zij moet helemaal niets. Jij moet wel iets: sociaal zijn. Het heet niet voor niets social media. Hoe ben je sociaal in real life? Precies, door oprecht interesse te tonen in iemand. Door vragen te stellen en de interactie aan te gaan. Door naar iemand te luisteren of iemand belangeloos te helpen. We weten allemaal hoe we sociaal moeten zijn, maar op social media doen nog veel te weinig mensen en bedrijven het.

Klaar voor de volgende teleurstelling? Social media is geen verkoopkanaal maar een communicatiekanaal (waar op de lange termijn misschien sales uit voortvloeit). En dan hebben we het nog niet eens gehad over de vraag welke social media voor jouw bedrijf nuttig zijn?

Wenst u meer informatie ?

Mail of bel even en wij laten binnen 24 uur van ons horen.

Telefoon: +31 (0)6 - 2223 7881
E-mail: [email protected](link sends e-mail) of klik op ons contactformulier